Negocjacje stają się jedną z kluczowych kompetencji współczesnego biznesu. Negocjujemy nie tylko prowadząc własną firmę, biznes, lecz w codziennym życiu. W dobie ogromnej konkurencyjności, ogromnych możliwości, jakie stwarza dostęp do nowoczesnych technologii i różnorodnych form komunikowania się z ludźmi na całym świecie, kluczowym staje budowanie długofalowych relacji na wysokim poziomie.

Jeśli prowadzisz negocjacje biznesowe i chcesz zdobyć lub rozwinąć zakres kompetencji w tym zakresie-zapraszam Cię serdecznie do zapisu do Jesiennej Szkoły Negocjacji. W Policealnej Szkole Vademecum słuchaczami są osoby dorosłe, które chcą doskonalić swoje kompetencje zawodowe, przekwalifikować się, podwyższyć jakość swoich kwalifikacji, a także otworzyć własną działalność gospodarczą lub awansować. Umiejętność negocjowania jest niezbędna podczas prowadzenia własnej firmy, ubiegania się o podwyżkę lub wyższe stanowisko, a także chcąc budować wartościowe i długofalowe relacje biznesowe.

Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego negocjatora, mediatora i trenera z doświadczeniem w biznesie. Zapraszamy do zapisów!

Program Jesiennej Szkoły Negocjacji

  1. Negocjacje z różnych (nieoczywistych) perspektyw
    • Czym są negocjacje w oczach różnych stron procesu negocjacyjnego
    • Podstawowe procesy percepcji społecznej oraz mechanizmy komunikacji w procesie negocjacji
    • Jak mózg odbiera sytuację negocjacyjną?
    • Rola emocji w negocjacjach
    • Psychologiczne i biznesowe aspekty negocjacji
  2. Dynamika procesu negocjacyjnego
    • Przede wszystkim – przygotowanie do negocjacji
    • Fazy procesu negocjacyjnego
    • Przebieg spotkania negocjacyjnego
    • Zakończenie procesu negocjacyjnego i podpisanie kontraktu
    • Co się może wydarzyć przy stole negocjacyjnym?
    • Pokonywanie impasu w negocjacjach
    • Błędy w negocjacjach

    3. Style i sposoby prowadzenia negocjacji

    • Jakie modele negocjacyjne funkcjonują w negocjacjach?
    • Twarde i miękkie sposoby prowadzenia negocjacji
    • W jaki sposób dobierać odpowiedni styl prowadzenia rozmów?
    • Jak rozpoznać styl negocjacji partnera lub klienta?
    • Taktyki, techniki i triki negocjacyjne
    • Czego nie warto robić przy stole negocjacyjnym?
    • Czy bronić cenę? Jak negocjować z klientem, który koncentruje się na cenie produktu lub usługi
    • Prowadzenie negocjacji w procesie reklamacji lub skargi ze strony klienta lub partnera biznesowego

    4. Konflikt podczas negocjacji

    • Konstruktywne podejście do konfliktu podczas rozmów biznesowych
    • Konflikt w negocjacjach jako szansa
    • Sztuka radzenia sobie z konfliktami w sytuacjach presji i nacisku
    • Jak uniknąć eskalacji konfliktów w negocjacjach?
    • Negocjować nienegocjowalne? Czyli jak radzić sobie w sytuacjach pozornie bez wyjścia?

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

Nabędziesz wiedzę z zakresu:

  • Zasad prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych
  • Funkcjonowania emocji oraz mózgu w trakcie prowadzenia ważnych rozmów handlowych
  • Stosowanych technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
  • Przebiegu i faz procesu negocjacyjnego
  • Możliwych błędach i trudnościach w procesie negocjacyjnym i sposobach ich pokonywania

Nabędziesz umiejętności:

  • Prowadzenia negocjacji z klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi
  • Radzenia sobie z impasem, konfliktem i wyzwaniami w procesie negocjacji
  • Prowadzenia efektywnych i merytorycznych rozmów handlowych
  • Budowania przewagi emocjonalnej i taktycznej w negocjacjach
  • Skutecznego argumentowania
  • Wywierania wpływu na sytuację negocjacyjną
  • Stosowania i rozpoznawania technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
  • Skutecznej „obrony” ceny lub jakości produktu lub usługi
  • Radzenia sobie z reklamacjami i skargami ze strony klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych
  • Właściwego przygotowania na rozmów negocjacyjnych

Organizacja szkolenia

Szkolenie odbędzie się online.

Spotkania online odbywają się online przez trzy tygodnie, jeden raz w  tygodniu. Każde spotkanie trwa 4-5 godzin.

Szkolenie jest odpłatne. Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1099,00 zł

W przypadku rejestracji do dnia 30 września 2023 roku odpłatność promocyjna wynosi 899,00 zł

Harmonogram spotkań online:

17, 24, 31 października 2023 r. Sesje są nagrywane i można je odsłuchać w dowolnym czasie.

Możliwości uzyskania certyfikatów

Uczestnicy, którzy wykażą się 100 % frekwencją otrzymają Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Uczestnicy, którzy chcą uzyskać Certyfikat MEN muszą wykazać się 100 % frekwencją oraz przystępują do końcowego testu wiedzy i zadania negocjacyjnego (pisemnie). Po pozytywnym zaliczeniu testu oraz zrealizowania zadania Uczestnicy otrzymają drogą pocztową Certyfikat MEN.

W przypadku osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy istnieje możliwość dofinansowania lub całkowitego sfinansowania szkolenia. 

Rejestracja na szkolenie

Rejestracja na szkolenie odbywa się poprzez link:

Szkolenie prowadzi

Patrycja Dorsz vel Drożdż – mediator sądowy wpisana na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Prowadzi mediacje w sprawach cywilnych, w tym gospodarczych, biznesowych i rodzinnych. Pełni funkcję Prezesa Stowarzyszenia Wrocławskie Centrum Mediacji.
Posiada Certyfikat Zawodowego Negocjatora Szkoły Negocjacji prowadzonej przez Krzysztofa Sarneckiego-jednego z najbardziej znanych negocjatorów biznesowych, który swoją wiedzę czerpał głównie prowadząc negocjacje w Stanach Zjednoczonych. Posiada dodatkowe certyfikaty i zrealizowane kursy negocjacyjne, mediacyjne, z zakresu zarządzania konfliktami, relacjami oraz prowadzenia rozmów handlowych.

Przez ostatnich kilkanaście lat zajmowała się sprzedażą i koordynowaniem realizacji projektów szkoleniowych, doradczych i rozwojowych, niekiedy obejmujących współpracę z kilkunastoma ekspertami, w całej Polsce dla kilkuset uczestników jednocześnie. Pozyskiwała kontrakty o wartości kilkuset tysięcy złotych. Przez kilkanaście lat zajmowała się sprzedażą, rozwojem zespołów sprzedażowych i osób odpowiedzialnych za budowanie relacji z kluczowymi klientami. Od kilku lat prowadzę własną działalność gospodarczą i na co dzień zajmuje się zarządzaniem, kierowaniem, pozyskiwaniem kontraktów i koordynacją projektów.

Wykłada na Dolnośląskiej Szkole Wyższej, Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego, współpracowała też z Wyższą Szkołą Bankową prowadząc wykłady z negocjacji. Prowadzi badania z zakresu mediacji, mające przysłużyć się do pracy doktorskiej z tego zakresu. Jest autorką artykułów naukowych, kilkudziesięciu artykułów na blogach oraz w czasopismach sprzedażowych takich jak Nowa Sprzedaż, May Lux Magasine, W-centrum, Woman in the World.

_____________________________

Zapraszam do pobrania bezpłatnego e-booka “5 strategii zarządzania konfliktem w negocjacjach”