Negocjacje stają się jedną z kluczowych kompetencji współczesnego biznesu. Negocjujemy nie tylko prowadząc własną firmę, biznes, lecz w codziennym życiu. W dobie ogromnej konkurencyjności, ogromnych możliwości, jakie stwarza dostęp do nowoczesnych technologii i różnorodnych form komunikowania się z ludźmi na całym świecie, kluczowym staje budowanie długofalowych relacji na wysokim poziomie.
Jeśli prowadzisz negocjacje biznesowe i chcesz zdobyć lub rozwinąć zakres kompetencji w tym zakresie-zapraszam Cię serdecznie do zapisu do Jesiennej Szkoły Negocjacji. W Policealnej Szkole Vademecum słuchaczami są osoby dorosłe, które chcą doskonalić swoje kompetencje zawodowe, przekwalifikować się, podwyższyć jakość swoich kwalifikacji, a także otworzyć własną działalność gospodarczą lub awansować. Umiejętność negocjowania jest niezbędna podczas prowadzenia własnej firmy, ubiegania się o podwyżkę lub wyższe stanowisko, a także chcąc budować wartościowe i długofalowe relacje biznesowe.
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego negocjatora, mediatora i trenera z doświadczeniem w biznesie. Zapraszamy do zapisów!
Program Jesiennej Szkoły Negocjacji
- Negocjacje z różnych (nieoczywistych) perspektyw
• Czym są negocjacje w oczach różnych stron procesu negocjacyjnego
• Podstawowe procesy percepcji społecznej oraz mechanizmy komunikacji w procesie negocjacji
• Jak mózg odbiera sytuację negocjacyjną?
• Rola emocji w negocjacjach
• Psychologiczne i biznesowe aspekty negocjacji - Dynamika procesu negocjacyjnego
• Przede wszystkim – przygotowanie do negocjacji
• Fazy procesu negocjacyjnego
• Przebieg spotkania negocjacyjnego
• Zakończenie procesu negocjacyjnego i podpisanie kontraktu
• Co się może wydarzyć przy stole negocjacyjnym?
• Pokonywanie impasu w negocjacjach
• Błędy w negocjacjach
3. Style i sposoby prowadzenia negocjacji
• Jakie modele negocjacyjne funkcjonują w negocjacjach?
• Twarde i miękkie sposoby prowadzenia negocjacji
• W jaki sposób dobierać odpowiedni styl prowadzenia rozmów?
• Jak rozpoznać styl negocjacji partnera lub klienta?
• Taktyki, techniki i triki negocjacyjne
• Czego nie warto robić przy stole negocjacyjnym?
• Czy bronić cenę? Jak negocjować z klientem, który koncentruje się na cenie produktu lub usługi
• Prowadzenie negocjacji w procesie reklamacji lub skargi ze strony klienta lub partnera biznesowego
4. Konflikt podczas negocjacji
• Konstruktywne podejście do konfliktu podczas rozmów biznesowych
• Konflikt w negocjacjach jako szansa
• Sztuka radzenia sobie z konfliktami w sytuacjach presji i nacisku
• Jak uniknąć eskalacji konfliktów w negocjacjach?
• Negocjować nienegocjowalne? Czyli jak radzić sobie w sytuacjach pozornie bez wyjścia?
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
Nabędziesz wiedzę z zakresu:
- Zasad prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych
- Funkcjonowania emocji oraz mózgu w trakcie prowadzenia ważnych rozmów handlowych
- Stosowanych technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
- Przebiegu i faz procesu negocjacyjnego
- Możliwych błędach i trudnościach w procesie negocjacyjnym i sposobach ich pokonywania
Nabędziesz umiejętności:
- Prowadzenia negocjacji z klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi
- Radzenia sobie z impasem, konfliktem i wyzwaniami w procesie negocjacji
- Prowadzenia efektywnych i merytorycznych rozmów handlowych
- Budowania przewagi emocjonalnej i taktycznej w negocjacjach
- Skutecznego argumentowania
- Wywierania wpływu na sytuację negocjacyjną
- Stosowania i rozpoznawania technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
- Skutecznej „obrony” ceny lub jakości produktu lub usługi
- Radzenia sobie z reklamacjami i skargami ze strony klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych
- Właściwego przygotowania na rozmów negocjacyjnych
Organizacja szkolenia
Szkolenie odbędzie się online.
Spotkania online odbywają się online przez trzy tygodnie, jeden raz w tygodniu. Każde spotkanie trwa 4-5 godzin.
Szkolenie jest odpłatne. Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1099,00 zł
W przypadku rejestracji do dnia 30 września 2023 roku odpłatność promocyjna wynosi 899,00 zł
Harmonogram spotkań online:
17, 24, 31 października 2023 r. Sesje są nagrywane i można je odsłuchać w dowolnym czasie.
Możliwości uzyskania certyfikatów
Uczestnicy, którzy wykażą się 100 % frekwencją otrzymają Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Uczestnicy, którzy chcą uzyskać Certyfikat MEN muszą wykazać się 100 % frekwencją oraz przystępują do końcowego testu wiedzy i zadania negocjacyjnego (pisemnie). Po pozytywnym zaliczeniu testu oraz zrealizowania zadania Uczestnicy otrzymają drogą pocztową Certyfikat MEN.
W przypadku osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy istnieje możliwość dofinansowania lub całkowitego sfinansowania szkolenia.
Rejestracja na szkolenie
Rejestracja na szkolenie odbywa się poprzez link:
Szkolenie prowadzi
Patrycja Dorsz vel Drożdż – mediator sądowy wpisana na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Prowadzi mediacje w sprawach cywilnych, w tym gospodarczych, biznesowych i rodzinnych. Pełni funkcję Prezesa Stowarzyszenia Wrocławskie Centrum Mediacji.
Posiada Certyfikat Zawodowego Negocjatora Szkoły Negocjacji prowadzonej przez Krzysztofa Sarneckiego-jednego z najbardziej znanych negocjatorów biznesowych, który swoją wiedzę czerpał głównie prowadząc negocjacje w Stanach Zjednoczonych. Posiada dodatkowe certyfikaty i zrealizowane kursy negocjacyjne, mediacyjne, z zakresu zarządzania konfliktami, relacjami oraz prowadzenia rozmów handlowych.
Przez ostatnich kilkanaście lat zajmowała się sprzedażą i koordynowaniem realizacji projektów szkoleniowych, doradczych i rozwojowych, niekiedy obejmujących współpracę z kilkunastoma ekspertami, w całej Polsce dla kilkuset uczestników jednocześnie. Pozyskiwała kontrakty o wartości kilkuset tysięcy złotych. Przez kilkanaście lat zajmowała się sprzedażą, rozwojem zespołów sprzedażowych i osób odpowiedzialnych za budowanie relacji z kluczowymi klientami. Od kilku lat prowadzę własną działalność gospodarczą i na co dzień zajmuje się zarządzaniem, kierowaniem, pozyskiwaniem kontraktów i koordynacją projektów.
Wykłada na Dolnośląskiej Szkole Wyższej, Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego, współpracowała też z Wyższą Szkołą Bankową prowadząc wykłady z negocjacji. Prowadzi badania z zakresu mediacji, mające przysłużyć się do pracy doktorskiej z tego zakresu. Jest autorką artykułów naukowych, kilkudziesięciu artykułów na blogach oraz w czasopismach sprzedażowych takich jak Nowa Sprzedaż, May Lux Magasine, W-centrum, Woman in the World.
_____________________________
Zapraszam do pobrania bezpłatnego e-booka “5 strategii zarządzania konfliktem w negocjacjach”